söndag 27 januari 2008

Söndag fm


Söndag fm. Dagen börjar med funderingar på vad skall jag ha till lunch, eller middag. Skall på jobb i dag. Till slut så blev det ett hopkok av vad jag har i kylskåpet. Slutprodukten blev en lasange spesial. (vitlök,gul lök ost yourt, stark mex tex sås). 200 grader och 50 min senare var matproblemet löst. Sport på TV Anja försvann som en vind och den fortsatta dagen för henne blev på läktaren. Utanför mitt fönster så ligger snön kvar. Solen lyser och det är 0 grader ute. Tar mig en promenad efter maten!. problemet med det är att sand er en bristvara i borettslaget. Ni har hört om Bambi på hal is. När du skall gå ut här så är det broddar som gäller, under skorna. Har man inte det så har Ortopeden på sjukhuset ev arbete att göra. (otur i så fall om man halkar). har gjort det en gång för många år sedan. Det kostade mig 3 månader med kryckor och bandasje runt foten. I dag skall jag ta det lugnt och se mig för, så jag inte drattar på trynet.Väntar på min nya kamera så jag kan uppdatera (bloggen med lite nya bilder). Ha fortsatt en fin dag.

Inga kommentarer: